Στις 7 Ιουνίου ημέρα Παρασκευή συνεδρίασε η Εκτελεστική επιτροπή ύστερα από τηλεφωνική πρόσκληση του Δήμαρχου Πάργας. Κατά την συνεδρίαση ο κ. Δήμαρχος ανακοίνωσε ότι μου χορηγεί άδεια από 16 Ιουνίου έως τις 16 Αύγουστου, διάστημα κατά το οποίο θα ασκούσε τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου Πάργας η κ. Ρίζου.Πραγματικά αιφνιδιάστηκα γιατί δεν γνώριζα κάτι ούτε είχα ζητήσει εγώ ποτέ άδεια.Η επιλογή των συμπολιτών μας να με αναδείξουν στην θέση του Δημοτικού Συμβούλου ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα και γι' αυτή την τιμή που μου έκαναν θα είμαι για πάντα ευγνώμων σ' όλους τους συμπολίτες μου, των οποίων την καλοπροαίρετη κριτική πάντα θα ακούω και θα αποδέχομαι.
Κ. Δήμαρχε,
Σας υποβάλλω την παραίτηση μου από την θέση του αντιδημάρχου Πάργας, θέση στην οποία ορίστηκα με δική σας απόφαση, θέση που εσείς μου εμπιστευτήκατε.Η διάσταση απόψεων και αντίληψης για τον τρόπο λειτουργίας της Αντιδημαρχίας και γενικότερα για τον Δήμο Πάργας ίσως είναι η αιτία αυτής της δίμηνης άδειας που μου δώσατε. Η ενέργειας σας με λυπεί διότι η θητεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση από το 1998 έδειξε ότι λειτουργώ πάντα με κανόνες πολιτικού πολιτισμού, δεοντολογίας και αξιοπρέπειας, ότι λειτουργώ και θα λειτουργώ πάντα με πολιτικά και αυτοδιοικητικά κριτήρια, με αίσθημα ευθύνης απέναντι πρώτα από όλα σε όλους τους πολίτες που με τιμούν με την ψήφο τους όλα αυτά τα χρόνια.Φιλοδοξία μου δεν είναι να εμπλουτίζω την πολυετή μου θητεία στην τοπική αυτοδιοίκηση και ούτε διακατέχομαι από τον ίλιγγο της εξουσίας. Όραμα μου και στοίχημα όπως καλά γνωρίζετε είναι ο Δήμος Πάργας να χαράξει νέα πορεία με προοπτική ανάπτυξης.Καθώς όμως το τελευταίο διάστημα έχω γίνει αποδέκτης ανεξήγητων συμπεριφορών και πρακτικών απέναντι μου για τις οποίες σας έχω εκφράσει την πλήρη αντίθεση μου και μετά από πέντε και πλέον μήνες στη θέση του αντιδημάρχου, την οποία υπηρέτησα με όλες μου τις δυνάμεις πάντα στο πλαίσιο των προγραμματικών μας δεσμεύσεων προς το λαό του Δήμου Πάργας, με αναγκάζεται στο να υποβάλλω την παραίτηση μου από την θέση του αντιδημάρχου.Επειδή κύριε δήμαρχε, η λογική του υπερσυγκεντρωτισμού, των αναιτιολόγητων παρεμβάσεων και της απαξίωσης με συγκεκριμένες κινήσεις δεν βοηθάει κανένα, δεν βοηθάει το Δήμο, δεν είναι σύμφωνη ακόμη με την επιθυμία των δημοτών για αλλαγή στην νοοτροπία σε σχέση με την πολιτική διαχείριση του παρελθόντος, αναγκάζομαι να παραιτηθώ.Ευελπιστώ ότι η παραίτηση μου να είναι καθοριστική για την αλλαγή συμπεριφορών και πρακτικών και σας γνωρίζω ότι παραμένω απλός δημοτικός σύμβουλος αγωνιζόμενος για τις θέσεις μου για καλύτερη ποιότητα ζωής όπως αυτή αξίζει στους δημότες μας.Γνωρίζετε ότι όλο αυτό το διάστημα προσπάθησα ακούραστα, σε βάρος των προσωπικών και οικογενειακών μου υποχρεώσεων, να ανταποκριθώ στα καθήκοντα μου όσο και αν κάποιοι θέλησαν από την αρχή να ακυρώσουν αυτή την προσπάθεια.Μια προσπάθεια που βασίστηκε εν τέλει στην συλλογική δημιουργικότητα που εγώ πιστεύω και αποδέχομαι, όσο και αν κάποιοι άλλοι προσπαθούν να την παρουσιάσουν ως αδυναμία. Σε όλο τον κόσμο που βρεθήκαμε μαζί σ’ αυτή την προσπάθεια υπόσχομαι ότι θα είμαι δίπλα του με την παρουσία μου στο Δημοτικό Συμβούλιο και θα αγωνίζομαι για τον Δήμο Πάργας που όλοι θέλουμε.Όλοι φέρουμε την ευθύνη των αποφάσεων και των πράξεων μας, ενώ είναι γνωστό ότι κριτής πάντων είναι ο λαός. Οι κρίνοντες κρίνονται.
Μετά Τιμής
Ιωάννης Κλοτσώνης

fanaripress